3 კითხვა: 1 . როგორ გააკეთებენ მოსწავლეები მოცემული პროექტის ორგანიზებას? 2. როგორ უკავშირდება თქვენი დაგეგმილი სასწავლო პროცედურები 21-ე ს-ის უნარ-ჩვევების განვითარებას? 3. რა კრიტერიუმებით განისაზღვრება ,,დროის შეფასების რუბრიკა"?
2 კომენტარი: 1. თავფურცელი ლამაზად, თემასთან შესაბამისობაში გაქვს გაფორ- მებული,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებიც ისეა აგებუ- ლი, რომ იძლევა საშუალებას,კრიტიკულად იფიქრო ზოგადზე. 2. თუმცა: შინაარსში არ ჩანს ამოცანები, რომელთა შესრულებაც მოს- წავლეებს მოუხდებათ ამ პროექტზე მუშაობისას.
1 რჩევა: 1.მე ვფიქრობ, მიზნის მისაღწევად უკეთესი იქნება უფრო ზუსტი და შესაბამისი აქტივობების შერჩევა.
3 კითხვა: 1 . როგორ გააკეთებენ მოსწავლეები მოცემული პროექტის
ReplyDeleteორგანიზებას?
2. როგორ უკავშირდება თქვენი დაგეგმილი სასწავლო პროცედურები 21-ე ს-ის უნარ-ჩვევების განვითარებას?
3. რა კრიტერიუმებით განისაზღვრება ,,დროის შეფასების რუბრიკა"?
2 კომენტარი: 1. თავფურცელი ლამაზად, თემასთან შესაბამისობაში გაქვს გაფორ- მებული,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებიც ისეა აგებუ- ლი, რომ იძლევა საშუალებას,კრიტიკულად იფიქრო ზოგადზე.
2. თუმცა: შინაარსში არ ჩანს ამოცანები, რომელთა შესრულებაც მოს-
წავლეებს მოუხდებათ ამ პროექტზე მუშაობისას.
1 რჩევა: 1.მე ვფიქრობ, მიზნის მისაღწევად უკეთესი იქნება უფრო ზუსტი
და შესაბამისი აქტივობების შერჩევა.